ATMOSFERA TRAIL PRESENT A LA 4a CURSA DE MUNTANYA “PUJADA A LA PORTELLA”

Aquest passat diumenge 10 de març, es va celebrar la 4a Cursa i Caminada de Muntanya “Pujada a la Portella” a l'Hospitalet de l'Infant, cursa que dóna el tret de sortida al 5è circuit de curses de muntanya del Baix Camp.

L'organització, els companys de Serres de Mestral, enguany tenia forces sorpreses pels participants: un nou recorregut amb més desnivell, amb pendents de fins al 40% i molt més tècnic que en edicions anteriors però que oferia unes vistes espectaculars als participants gràcies al vent de mestral.

A les 9 del matí prop d'uns 200 participants van començar a realitzar el circuit d'uns 16,2 quilòmetres i amb uns 971m de D+. Els components de l’Atmosfera Trail que van participar van ser: el Natxo Boltà que va realitzar el recorregut en un temps de 01:57:19 i adjudicant-se la 40ena posició i en Gerard que creuà la línia de meta amb un temps de 02:11:14 i en la posició 83 de la general.

El recorregut, com en edicions anteriors, començava des del pavelló de l'Hospitalet, fins a la cruïlla del PR-91 per pujar pel coll del Puntalt, per un sender que ens va portar a la Punta del Nadell i al Coll de les Portes. D'aquí encarem cap a la Punta del Pallars, trencant cap a l'esquerra poc abans d'arribar, baixant per la barrancada i passant per la Cova d'en Tascó. D'aquí enfilem la pujada a la Portella pel GR-192 i un cop a d'alt, punt més alt de la cursa, comença la baixada pel PR Barranc Forat Negre per retornar de nou al pavelló de l'Hospitalet.

Un cop acabada la cursa, un bon esmorzar de pa amb llonganissa i un bany a la piscina coberta per tots els participants.