VALLS ATMOSFERA TRAIL A LA VII CURSA DE MUNTANYA DE TIVISSA

Aquest passat diumenge 14 d'octubre, Jonathan Nogales de l'equip "Valls Atmosfera Trail, es va desplaçar fins al terme municipal de Tivissa, on va transcórrer la VII cursa de muntanya de la localitat.
El nostre corredor va fer un temps de 3:26h, quedant el 127 de la classificació general i el 88è de la seva categoria. La distànica a realitzar era de 23.400 metres amb un desnivell acumulat de 1973 metres, passant per llargs corriols, camins, pistes i crestes de muntanya.
L'inici es dóna a les 9:00h per la pista que porta al Coll de Maula fins al pontet de Pradells, on tot seguit agafàrem un corriol i començàrem l'ascensió cap a la Creu de Sant Blai. Després, planejàrem uns quants metres per a descansar i tornar cap amunt fins al Coll de Ventall i continuar fins coronar el Coll de Monegrets.
Seguírem baixant fins a travessar el barranc de les Cabreres, des d'on començàrem a remuntar per trobar Lo Grau, fins arribar a la Roca Verdura i Coll de la Llena. Seguidament ens enfilàrem fins a la Tossa per iniciar el descens pel corriol fins al Coll dels Monegrets. Des d'aquí direcció el barranc de les Covetes i ens trobàrem amb una forta pujada fins a la Serra de la Creu, zona molt tècnica. Abandonàrem la Serra de la Creu per arribar a la Font de Vicentó, travessàrem el Barranc de les Meliques i un nou ascens per arribar a la Roca del Migdia de Jovara, des d'on carenejant per Los Borjos i Fontanilles arribàrem a l’últim tram de descens fins al barranc de Foig.